جام حذفی فوتبال اسپانیا

رئال بتیس - اوساسونا

لواندوفسکی هم چاره‌ساز نشد

ببینید | بارسلونا 1-1 اسپانیول

بارسلونا در دربی کاتالونیا و در دیداری که 100 دقیقه طول کشید، برابر اسپانیول با تساوی 1-1 متوقف شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۷۰۸
تعداد بازدید : 33

به گزارش جام جم آنلاین، بارسلونا که قبل از شروع جام جهانی توانست صدرنشین لالیگا شود، شب گذشته این جایگاه را به دلیل پیروزی رئال مادرید برابر وایادولید از دست داد و طبعا با انگیزه ای فراوان در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول قرار گرفت.

بارسا خیلی زود و در دقیقه 6 به گل رسید. روی یک ارسال کرنر و ضربه سر نه چندان خوب روبرت لواندوفسکی، توپ روی تیر دوم به کریستنسن رسید. ضربه سر مدافع دانمارکی را مارکوس آلونسو با ضربه سری دیگر کامل کرد تا بارسا 1-0 پیش بیفتد.

بارسا چند دقیقه بعد روی شوت آنسو فاتی می توانست به گل برسد ولی ضربه او به بیرون رفت. در دقیقه 14 ضربه سر لواندوفسکی را گلر اسپانیول با واکنشی دیدنی مهار کرد. در ادامه آلونسو می توانست خود و تیمش را دو گله کند اما در موقعیتی عالی مقابل دروازه، ضربه پای راست او به بیرون رفت. بارسا سپس روی دو شوت رافینیا شانس رسیدن به گل دوم را داشت اما توپ راهی دروازه نشد.

در نیمه اول اسپانیول هم یک موقعیت جدی در دقیقه 34 روی دروازه بارسا داشت که شوت مهاجم این تیم به شکلی خطرناک از درون محوطه جریمه به بیرون رفت تا بازی در نیمه نخست 1-0 به سود بارسا تمام شود.

بارسا نیمه دوم را هم بهتر شروع کرد و در دقیقه 55 می توانست توسط لواندوفسکی گل دوم را بزند اما ضربه او دقیق نبود و اسپانیول در بازی باقی ماند.

بازی در حالی به دقیقه 73 رسیده بود که بارسا تیم مسلط میدان بود و اسپانیول تنها چشم به ضد حمله داشت. بر خلاف روند بازی میهمان در همین دقیقه به پنالتی دست یافت. برخورد الونسو و خوسلو را متئو لاهوز، پنالتی تشخیص داد و خوسلو در ادامه توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه 78 جوردی آلبا با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا بارسا 10 نفره شود. در دقیقه 80 بازی جنجالی شد. خطا روی روبرت لواندوفسکی باعث شد تا لاهوز به وینی سوزا و کابررا کارت قرمز نشان دهد. در ادامه و با دخالت وی ای آر، داور به کنار زمین رفت و با بازبینی صحنه کارت قرمز کابررا را پس گرفت تا این بازیکن در میدان بماند. از این لحظه به بعد هر دو تیم 10 نفره به کار ادامه دادند.

بارسا یکپارچه حمله بود و در دقیقه 88 می توانست گل دوم را بزند اما لواندوفسکی در مصاف تک به تک ضربه اش را همان جایی زد که گلر قرار داشت. لاهوز 9 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد ولی تا دقیقه 100 بازی ادامه داشت و در نهایت کار با تساوی 1-1 خاتمه یافت. بارسا دو امتیاز از دست داد ولی به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به رئال صدر را حفظ کرد.

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها